Bašť znak
Obec Bašť
okres
Středočeský kraj
Okres Praha-východ

Vyhledat v textu

Kalendář akcí

Po Út St Čt So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4

Povinné informace (standard ISVS)

  1. Oficiální název: Obec Bašť
  2. Důvod a způsob založení:

    Obec Bašť (dále jen obec) vznikla jako územní samosprávná jednotka v souladu s §1 a 2 zákona č. 367/1990 Sb., o obcích (obecní zřízení), v platném znění, ke dni 23.11.1990 a dle §4 tohoto zákona vystupuje v právních vztazích svým jménem a nese odpovědnost z těchto vztahů vyplývajících, tedy je právnickou osobou ve smyslu §18 odst. 2 písm. c) zákona č. 40/1964 Sb., občanský zákoník, v platném znění, a to právnickou osobou s plnou právní subjektivitou. Posláním obce je zajištění veřejné správy na svém území.
     
  3. Organizační struktura: neuvedeno
  4. Kontaktní spojení: viz Kontakty
  5. Případné platby můžete poukázat (bankovní spojení): KB 6528201/0100
  6. ID datové schránky: krhbtu3
  7. IČ obce: 00240036
  8. DIČ: není plátce DPH
  9. Rozpočet v tomto a předchozím roce: viz Rozpočet obce
  10. Žádosti o informace: viz Poskytnutí informací, příjem podání
  11. Příjem žádostí a dalších podání: viz. bod 10
  12. Opravné prostředky: Opravné prostředky proti rozhodnutí vydaným OÚ Bašť se podávají ve lhůtách a způsobem stanoveným zvláštními předpisy.Ve vydaných správních rozhodnutích je uvedeno poučení o odvolání, které v konkrétním případě stanoví postup odvolatele při podání odvolání.
  13. Návody pro řešení nejrůznějších životních situací: S žádostí o radu či pomoc je možné kontaktovat přímo OÚ Bašť, MěÚ Odolena Voda nebo pověřený úřad MěÚ v Brandýse nad Labem.
  14. Nejdůležitější předpisy: viz Právní předpisy obce
  15. Sazebník úhrad za poskytování informací: neuvedeno
  16. Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb.: viz Výroční zprávy
  17. Seznam organizací:

    Mateřská škola Bašť, okres Praha východ, příspěvková organizace, K Beckovu 142, Bašť
    IČ: 75034450, viz www.bast.materskaskola.cz
     
  18. Úřední hodiny: viz Úřední hodiny